31 Aralık 2009 Perşembe

WD TV Live HD

aslında media player'lar konusunda çok fazla bilgim yok. sadece 7-8 sene önce ilk Divx'ler çıktığım geniş bir arşivim vardı.

yeni nesil formatlar codec'ler üzerinde fazla bir bilgim yok
forum sitelerinde WD TV Live HD yorumlarının çok iyi olmasından sebeple bu işe merak saldım ve aldım player'ı. hepsiburada

birkaç hayal kırıklığı yaşadım
belki de bunların hepsi çözülebilecek niteliktedir ama teknik bilgimin az olması ve forum sitelerini de araştıracak vaktimin olmamasından dolayı bu problemleri çözemedim
- Sony kamera (kasetli) görüntü aktarımı avi formatında ve 12 Gb büyüklük, oynatamadı
- wireless modeme bağladım ama netwokiçi notebook harddisklerine erişemedim
- youtube ve flicker sitelerine player üzerinden ulaşamadım

player'i iade ettim
ama bunların haricinde en yoğun *.mkv dosyalarını zorlanmadan oynatabildi
1080p görüntüler FullHD TV'de çok güzel ve izlemesi çok keyifli
unofficial ROM update ile torrent sitelerine girebiliyormuş (bu konuda bilgim oldukça az)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder