17 Aralık 2009 Perşembe

satranç hakemliği ve hamallık

daha önce satranç hakemin neler yaptığı konusunda kısa bir yazı yazmıştım
bir ekleme yapmak istiyorum
- hamallık

Bugün başlayacak olan İstanbul Yaş Grupları Birinciliği hazırlığı kapsamında dün akşam feshanedeydik. saat 17:30 mekana gittik ve mekandan ayrılmamız saat 24:00'ü buldu.
6.5 saatte ne yaptık?
- 900 oyuncu için yaklaşık 900 sandalye
- 450 masa kuruldu, temizlendi, silindi (ki malzemeler 3 kamyon olarak geldi ve bunların salona taşınması, masaların monte edildi ve yerine kuruldu)
- 450 satran saati kutularından çıkarıldı, pilleri değiştirildi, kurulumu yapıldı ve masalara dağıtıldı
- 450 masa numarası hazırlandı
- 450 satranç takımı masalara dizildi
- masalara notasyon kağıtları dağıtıldı
- duyuru panoları hazırlandı, duyurular asıldı
- Bayrak, Atatürk posteri ve TSF flaması asıldı
- ve diğer birçok ıvır zıvır

2 yorum:

  1. Zor iş velhasıl :)

    İyi olan kazansın...

    YanıtlaSil
  2. yusuf bey o gün neden o kadar görüşebildiğimizi daha iyi anlıyorum, bunca işe rağmen bir de bana zaman ayırmıssınız gerçekten cok ama cok mutlu oldum, konusacak da cok şey birikmişti zaten.

    YanıtlaSil