23 Aralık 2009 Çarşamba

film - avatar

2 sene bekledim
düm istinyepark IMAX salonunda izledim ama koltuğumuz önden 2. sıradaydı :(
muhteşem, çok keyif aldım.
James Cameron'un hayal gücü inanılmaz
çok az sayıda film yaptı ama neredeyse her filmi teknik ve hayal gücü olarak çok üst seviyede
nasıl bir dünya yaratmış, bu nasıl efektlerdir
beklediğime değdi
Titanic'ten 12 yıl sonra çok üst düzeyde bir film
tavsiye ederim, sinemada 3 boyutlu izledin.
DVD yada TV ile heba etmeyin güzelim filmi :)

imdb notu 8.9 (53.000 oylama ve en iyi filmler sıralamasında 22'de)

2 yorum:

  1. yusuf bey selam,
    bilimkurgudan hiç hoşlanmıyorum normalde, ama sanırım bu film sadece görsel şov olarak bile izlenebilir.. gitmek gerek demekki. bu arada aile meclisinize geldik bu blog ile galiba :)

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin diyorum :) bu filmi mutlaka izle. sanat gözüyle, eğlence gözüyle vs. ama izle

    YanıtlaSil