8 Aralık 2010 Çarşamba

başarılı devlet okulları

merhabalar,
uzun bir süredir 2006 doğumlu olan oğlumuz için okul araştırması yapıyorum. özel okul mu devlet okulu mu ? sorusuyla başladığım bu yolda epey yol geçtiğimi düşünüyorum ve paylaşmak istiyorum. başarılı bir devlet okulu arayışıma; forumlardan, ailece görüştüğümüz çeşitli sınıf öğretmenlerinden, oğlumun gittiği kreşin müdüresinden, ilgili ve bilinçli gördüğüm anne-babalardan, milli eğitimden, ilçe gazetelerinden, oks sbs başarı listelerinden, görüşlerine değer verdiğim kişilerden yardım alarak sürekli faal araştırarak yön verdim. önce hedef semtler belirledim. imkanlar dahilinde taşınabileceğim ve serviste en fazla yarım saat geçebilecek şekilde. göztepe acıbadem ve soyak yenişehir etrafı yla sınırladım. göztepe de; ilhami ahmed örnekal , göztepe pansiyonlu, acıbadem de; hasan tan, telekom acıbadem, reşat nuri güntekin, ata i.ö, yenişehir de; bilge soyak, sait cordan, ataşehir iö. seçeneklerimi daraltarak bu aşamaya getirdim. okullar farklı saatlerde eğitim verdiklerinden, ikili sistem mi, etüdlü mü, pansiyonlu mu aşamasında, tecrübelerden faydalandım. kararım etüdlü olması yönünde. bir nokta var; 2011 de oğlum okul öncesi olacağından öğretmen araştırmasına pek girmedim. takip ettiğim en iyi okul öncesi; tebataşehir anaokulu ve telekom acıbadem anaokulu. bu okullardan birinde okul öncesi ne göndermeyi planlıyorum. ve yarım gün olmasını istiyorum. oğlum üç senedir kreşe gidiyor ve doyum noktasına ulaştı. okuldan önce biraz dinlensin istiyorum. bazen bazı arkadaşlarımın dediği gibi yazdır mahalle okuluna gitsin görüşü de doğru olabilir. hatta herşey çocukta biter görüşü de, içinde olması lazım görüşü de, biz gittik mahalle okuluna eksikte kalmadık görüşü de, hepsi doğru olabilir. ben elimdeki imkanlarla üst seviye bir özel okula gönderemiyorsam elimdeki en iyi imkanı çocuklarıma sunmalıyım veli kısmında aktif kalmalıyım görüşündeyim. veli ok, öğrenci ok, öğretmeni de halledeceğime inanıyorum :)

1 yorum:

  1. Hello everyone, I'm Patricia Sherman in Oklahoma USA right now. I would like to share with you my experience of borrowing USD 185,000.00 to clear my bank draft and start a new business. It all started when I lost my house and I took my stuff because of the bank policy and I met some bills and some personal needs. So I became very desperate and started looking for funds in every way. Fortunately for me, a friend of mine, Linda told me about a credit company firm, I was intrigued by the fraud, but I was intrigued by my situation and had no choice but to get advice from my friend about this company. contacting them really doubted me because of my past experience with online lenders, did you know that little? '' Elegantloanfirm@hotmail.com This company has been very helpful to me and my colleague and today, thanks to this credit company, the proud owner of well-organized work and responsibilities, they smiled back at me. So if you really need to grow or start your own business, or if you really need to borrow money in any financial hardship, we recommend you find a financial development opportunity in your business today… .. {E-mail:} Elegantloanfirm@hotmail.com ... online for credit not a victim of scam. Thank you.

    YanıtlaSil